Понеділок, 19.08.2019, 20:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Великовільшанський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ"

Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам Меню нашого сайту?
Всього відповідей: 211
Афоризми
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2012 » Серпень » 15 » Десять найгостріших проблем сучасної української школи
16:51
Десять найгостріших проблем сучасної української школи
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту звернулося до керівників освіти різних рівнів з пропозицією назвати десять найгостріших проблем сучасної української школи.

І ось результати.

Міністр освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальники управлінь обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:

  • Удосконалення взаємодії, рівня відповідальності між освітніми установами, методичними службами і органами управління через чіткий розподіл функціональних обов’язків і прав;

  • Недосконалість нормативної бази, що регламентує роботу школи;

  • Матеріальна база навчальних закладів застаріла. Недостатня кількість демонстраційного обладнання, наочності;

  • Недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей;

  • Недостатнє фінансування на утримання та розвиток навчальних закладів

  • Низький рівень зарплатні вчителя;

  • Застаріла база комп’ютерів, відставання в інформатизації та комп’ютеризації від сучасних вимог. Низький рівень забезпечення сільських шкіл якісною мережею Інтернет;

  • Фінансування управлінь освіти, підвищення престижу роботи державного службовця;

  • Неякісна підготовка майбутнього вчителя у вищому навчальному закладі, відсутність мотивації у його роботі;

Тендери.

Начальники управлінь освіти міст – обласних центрів:

  • Недостатнє фінансування;

  • Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;

  • Тендери;

  • Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя;

  • Занадто велика кількість перевірок;

  • Занадто велика кількість заходів;

  • Занадто велика кількість паперів;

  • Негативний вплив соціальних чинників;

  • Низька якість підручників;

Устаткування навчальних кабінетів.


Начальники (завідувачі) районних відділів освіти(сільська місцевість):

  • Здійснення якісного підвозу учнів, забезпечення ремонту та техогляду шкільних автобусів;

  • Оновлення комп’ютерної техніки та ТЗН в закладах освіти, забезпечення ліцензійними програмними засобами; 

  • Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів;

  • Недостатнє фінансування дошкільних, загальноосвітніх, навчальних закладів;

  • Низька якість підручників;

  • Відсутність коштів на поточні та капітальні ремонти навчальних закладів;

  • Мала чисельність учнів;

  • Недосконала система фінансування позашкільних закладів;

  • Низька заробітна плата молодого спеціаліста;

Недосконалість типових штатів відділів освіти.


Аналіз показує, що хоча проблеми дещо відрізняються, але є й спільні:

  • Недостатнє фінансування галузі;

  • Застарілі комп’ютери, відсутність сучасного Інтернету;

  • Підготовка, підвищення кваліфікації вчителя, його низька заробітна плата;

  • Складна процедура тендерних закупівель;

Застаріла матеріально-технічна база навчальних закладів.


Якщо Вас це зацікавило, спробуйте визначити «свої» десять найгостріших проблем сучасної української школи.

За матеріалами МОНмолодьспорту України

Переглядів: 705 | Додав: VDV | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Серпень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Ми у Facebook
МИ ЗАРЕЄСТРОВАНІ