Понеділок, 27.03.2017, 18:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Великовільшанський НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ"

Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам Меню нашого сайту?
Всього відповідей: 206
Афоризми
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ПОЛОЖЕННЯ ПРО УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ

ПОЛОЖЕННЯ 

ПРО УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ 

Прийнято на звітно – виборчій конференції учнівської республіки «Лідер» протокол № 3 від «26» травня 2009 року

Розділ 1.1. Загальні засади

1. Вищим органом влади учнівського самоврядування є учнівська конференція.

2. Вони проводяться не рідше 2 разів протягом навчального року.  

Розділ 1.2. Повноваження учнівської конференції

3. Затверджують звіти Президента Парламенту і міністрів міністерств шкільного Парламенту.  

4. Затверджують кількісний і персональний склад шкільного Парламенту.  

5. Приймають рішення, які стосуються діяльності шкільного Парламенту, які є обов’язковими для виконання.  

6. Приймають рішення, які спрямовані на покращення навчально-виховного процесу у навчальному закладі і носять рекомендаційний характер. Рішення вважаються прийнятими, якщо за нього проголосувало не менше 2/3 членів учнівської конференції.  

7. На період між учнівською конференцією керівництво школою здійснюється шкільним  Парламентом. Повноваження учнівської конференції визначаються Законом учнівської республіки «Лідер» «Про учнівську конференцію».  

 

Розділ 2. Шкільний парламент

8.  Шкільний парламент – найвищий виконавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи, задоволення потреб та інтересів учнів.  

9.  Шкільний Парламент обирається учнівською конференцією на два навчальні роки і підзвітний конференції.  

Розділ 2.І. Структура парламенту

10. Шкільний парламент складається з 21 члена: по 2-є з ІІ-ХІ класів.  

11.  З його членів на організаційному засіданні прямим відкритим чи таємним голосуванням обираються його Президент та віце - президенти , а також міністри міністерств. Кандидат вважається обраний на посаду, якщо за нього проголосували простою більшістю голосів.  

12. Парламент включає в себе такі міністерства: партнерства, захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях; загальної та позашкільної освіти; преси та інформації; спорту, здорового способу життя, екології та краєзнавства; культури, дозвілля, толерантності та духовного розвитку.  

13. Президент і віце - президенти не є членами міністерств. Кожне міністерство має по 4 члени: міністра і заступники, 2 члени.  

Розділ 2.ІІ. Повноваження членів

13. Президент здійснює загальний контроль за виконавською дисципліною, координує роботу комісій, проводить лінійки і засідання шкільного парламенту.  

14. Віце – президенти здійснюють роботу щодо активізації діяльності комісій, контролює виконання рішень шкільного Парламенту, є керівником шкільного агентства, планує його роботу, здійснює оформлення матеріалів. У разі відсутності Президента виконує його обов’язки.  

15. Міністр міністерства звітується не рідше 1 разу в місяць на лінійці. Систематично проводить роботу і подає Віце - президентам інформацію про хід виконання. Здійснюють облік і контроль діяльності міністерств у спеціальних зошитах. Планує щоденну (щотижневу) роботу міністерств.  

16. Обов’язки кожного члена Парламенту включають у себе основні положення Статуту школи.    

 

Розділ 3. Форми роботи

17.  Засідання Парламенту проводиться згідно плану, кожного вівторка. Протоколи ведуться як підсумок місячної роботи Парламенту.  

18.  При виникненні проблем, які потребують негайного вирішення, Парламент або міністерства засідають частіше. Рішення Парламенту або міністерств заслуховуються на лінійці.  

19.  Загальна шкільна лінійка проходить 1 раз у тиждень і є формою роботи школи, на якій:

  • звітують чергові класи;

  • звітують міністри міністерств;повідомляється план роботи школи на наступний тиждень;

  • приймаються рішення щодо конкретних вчинків, застосовуються методи заохочення і покарання;

  • підводиться підсумок справ, які відбуваються в школі за тиждень.

 

Розділ 4. Облік роботи

20. Парламент та міністерства проводять з учнями роботу, використовуючи колективні та індивідуальні форми.  

21. Облік роботи міністерств проводиться згідно форми, а також висвітлюється в інформаційному віснику і шкільній газеті.  

22. Газети можуть випускатись і в класах з приводу інформації шкільного парламенту, що стосується його роботи.  

23. Методи заохочення і покарання визначені Статутом школи.  

24.  До покарань вводяться шкільним Парламентом такі форми: зауваження членів шкільного Парламенту, розгляд питання міністерством, розгляд шкільним Парламентом і висвітлення у шкільній пресі, попередження на лінійці, повідомлення батьків в усній чи письмовій формі.  

25. Заохочення мають такі форми: подяка на лінійці, подяка в письмовій формі у заліковій книжці, нагородження грамотою шкільного Парламенту, грошовою премією, висвітлення у шкільній пресі.  

26. Шкільний Парламент має право визначити найактивніші класи у різних видах діяльності школи за навчальний рік методом рейтингування після кожного півріччя у різних номінаціях. Нагородження проводить Президент Парламенту на святі Останнього дзвоника.  

Розділ 5. Взаємодія Парламенту з іншими об’єднаннями і педагогічним колективом

27. Директор школи призначає з числа вчителів громадського радника Парламенту і консультантів міністерств, які мають право дорадчого голосу і допомагають у вирішенні проблем, активізують і спрямовують роботу.  

28. Вчителі-консультанти є радниками, їх побажання можуть бути прийняті до уваги Парламентом і розглянуті на його засіданні.  

29.  Члени Парламенту доводять інформацію про його роботу в класах. Відповідальність за виконання рішення лягає на конкретного виконавця, контроль залишається за старостою. Староста підзвітний Парламенту.  

30. Парламент сприяє поширенню інформації про діяльність молодіжних організацій і рухів, тісно співпрацює з товариствами і клубами за інтересами у школі, активізують їх роботу, сприяють поширенню інформації про них.  

 

Розділ 6.І. Вибори

31. Кандидати у члени шкільного Парламенту обираються на класних зборах шляхом відкритого (чи таємного) голосування простою більшістю голосів на альтернативній основі.  

32. Президента, віце - президентів, міністрів міністерств обирають на організаційному засіданні Парламенту простою більшістю голосів на альтернативній основі.  

33. Президент може мати план діяльності у випадку його обрання.  

Розділ 6.ІІ. Позбавлення членства у ШП

34. Позбавлення членства у Парламенті передбачено у випадку несистематичного виконання членом Парламенту своїх обов’язків і не реагування на зауваження інших членів щодо покращення своєї роботи.  

35.  У випадку, коли член Парламенту порушує правила учнів і не реагує на зауваження.  

36.  У разі переїзду в інше місто чи переходу на навчання до іншої школи.  

37.  Учні повинні обрати нового члена Парламенту не пізніше 1 місяця з часу виключення попереднього. До цього часу староста суміщає свої обов’язки із членством у Парламенті.  

 

Розділ 7. Класні збори

38.  Класні збори є найвищим виконавчим органом класу, який збирається в міру потреби, але не рідше 1 разу в місяць.  

39.  На зборах розглядаються питання, які стосуються життя класу: планування роботи, заохочення і покарання окремих учнів, обговорення діяльності класу (звіти старост), шляхи покращення роботи та інше.  

40.  На збори можуть запрошуватися батьки, вчителі - предметники, інші члени шкільного Парламенту (президент, віце - президент).  

41.  Класні збори можуть вносити пропозиції, які повинні бути розглянуті на засіданні Парламенту. Про прийняті рішення щодо таких пропозицій повідомляється на лінійці.  

42.  Головою зборів є прем`єр - міністр класу.  

 

Розділ 8. Шляхи активізації роботи шкільного Парламенту

43.  Створення "Школи молодого лідера”.

44.  Проведення психологічною службою анкетувань, які сприяють виявленню тенденцій розвитку самоврядування.  

45.  Включення в перелік питань засідань Парламенту теоретичних законів, які дають змогу активізувати діяльність органу учнівського самоврядування.  

46.  Нестандартні підходи і форми роботи.

Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
МИ В МЕРЕЖІ
МИ ЗАРЕЄСТРОВАНІ